15/4

Blev inget skrivet igår... Hade inte tid. Eller jo, tid har man ju alltid, men jag valde att lägga den på annat.
Började skriva lite på musikuppsatsen, om Paramore. Går lite trögt, men det blir ju så när man måste sitta och försöka översätta allt som står på deras hemsida, www.paramore.net.
en youtube-video får ni, :)


Sen blev det volleybollträning, men bara ca. 45 min. eftersom jag skulle träffa chiropraktorn, som samarbetar med fotbollsklubben. Var nog bra att jag träffade han i alla fall. Han sa en sak som fick mig att "vakna till". Han sa att om det fortsätter, och blir för mycket, kan den gå av. Han pratade om min främre lårmuskel. Fästet uppe, vid ljumsken, är inflammerat, och varje gång det hugger till går det sönder litegrann, och varje gång jag stretchar så att det känns där, sliter jag sönder den. Och dessutom är den jättekort, muskeln alltså. Som massören sa förra året, jag är stel som en kille. Haha, det kändes ju bra.
Ibland undrar jag om det är värt att spela fotboll. Om de få stunder av lycka väger upp alla smärta. Jag menar, det är ju inte bara ljumskarna. Jag vet inte. Men jag ska försöka få ordning på den där lårmuskeln nu, så får vi se sen hur det blir.

Idag då. Tänkte att detta skulle bli en NO-dag. Ska göra klart de kompletteringarna jag har, Ekologi och Människans historia. Sen ska jag även försöka komma på en egen lektion. Har lite idéer, men ingen känns så där jättebra.

Aja, kommentarer gör mig glad (a)

Kommentarer
Postat av: pojkvännen:)

Det där med lårmuskeln lät inge bra älskling... :/<3 jag älskar dig! vill inte att du ska ha ont.. blir ledsen då.. :(<3 dumma ljumaskar och muskler!! dom får ta och bli bra! :O<3 Pussar och kramar! du betyder jättemkt :) du vet att jag bryr mig!<3333333333333333

2009-04-15 @ 21:33:34

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0