16/4

Blir ett inlägg idag också. :)
Idag har det inte händ så mycket, som vanligt då. ;P
Har i alla fall räknat lite matte... Inte så mycket som jag hade planerat, men jag orkade inte.
Det är ju faktiskt lov :)
Volleybollträning idag också :) Sista för sässongen :'(
Och i helgen blir det matcher igen :D Sen är det slut :'''(
Aja, det kommer en ny sässong, och då ska faktiskt bli bra. Det har jag bestämt. :)



Bokrecensionen, på denna bok, blev klar för några dagar sen.
Jag rekommenderar den verkligen! Men ett litet tips; läs första boken, Locke Lamors Lögner, först :)
Det är en av de bästa böcker jag har läst, och författaren, Scott Lynch, är grym.
Läs den!

Det få

Kommentarer
Postat av: emma nord
http://emmanord.blogg.se/

sv: tack tack :-)

Jag tycker du har jättefin ögonfärg ju :-D

2009-04-17 @ 17:42:33
Postat av: pojkvän :D<3

älskling :) tråkigt det där med volleybollen...:( men jag finns för dig :D om det räcker?? självklart gör det inte det men.. jag försöker iaf! för jag älskar dig och finns ingen som du! Pussar!<33

2009-04-21 @ 22:11:28

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0