27/4

Okej. Jag är sämst på att uppdatera. 
Men har väl inte så mycket att säga heller. Liver flyter på. Ljumskarna gör ont och pollen är drygt. 
Annars händer väl inte mycket. Är rätt trött på skolan nu, hårt plugg i mer än 2,5 år sliter.
Känns som att sommarlovet ska bli väldigt skönt. Då ska jag bara vila och slappna av, försöka att inte tänka så mycket.
Men samtidigt vill jag inte sluta högstadiet. Även om det ska bli skönt att börja om på nytt... Jag kommer sakna en massa människor, ni vet nog vilka ni är. Nämner inga namn. Kommer säkert sakna en del lärare också, eftersom jag är en av de få som uppskattar lärare. Menmen, tiden rullar på och man får göra sitt bästa för att hänga med.

Måste bara berätta att Atleti vann igår! :D<3 Ibland går det faktiskt bra, även om man knappt kan tro det. Kanske, kanske kan bli spel i europa nästa sässong ändå. Men det måste bli lite ändringar i laget! Fler sk egna produkter m å s t e få speltid, annars kommer det alrdig funka i längden. T.ex. Camacho och Dominguez borde få spela mer, och även andra talanger borde få chansen. Annars lämnar de snart.

Hade bäst.

Kommentarer
Postat av: pojkvän<3

Finns här för dig, för alltid!<3 jag älskar dig!<3 du behöver inte va med mig i sommar ifall du vill vila och slappna av!<3 Hoppas verkligen att ljumskarna blir bättre älskling!<3 massor av pussar!!

2009-04-27 @ 23:31:27
Postat av: Josefine
http://mysticalme.blogg.se/

Stackare, det där med pollen e inte roligt, och än mindre ljumskarna:( hoppas det blir bättre sen<3



Du och jag tillhör samma grupp om lärare man kommer sakna, något otroligt! JAg menar, vissa har blivit mer än lärare, en "andrahandsvän" som man kan bolla tankar och känslor med, lärare som verkligen hjälpt en igenom dessa år..det e sorgligt att sluta, och ite minst av allt kom,mer jag sakna dig!



<333333333333333333333

2009-04-28 @ 16:00:23
Postat av: JOse

2009-05-05 @ 17:50:27
Postat av: josefine

Ja men självklart får du sno den^^:D(L)

2009-05-05 @ 18:02:23

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0