:)

Då är man igång igen då. Tänkte ge mig in i bloggandet igen, försöka iaf. Får väl se om jag hinner med det :P
Tänkte iaf blogga om det som intresserar mig, det som är viktigt för mig.
Vad är viktigt för mig då?
Fotboll, självklart.
Volleyboll, lika självklart.
Människorna runt omkring mig, nästan ännu självklarare.
Skolan, såklart.
Böcker, elr ja, att läsa är ju ett stort intresse.
Musik, faktiskt.
Och lite till, ni som läser märker väl :P Men detta ungefär vad jag kommer skriva om, tror jag ;)

Som ni ser i det tidigare inlägget, har Frida, min kära syster, fixat designen. :) Tack och bock för det :)
Men jag kanske ändrar sen, någon gång när jag har tid och ork, så att den känns mera "mig" om man säger så...
Och fult namn är det också, men... palla bry sig. Det får vara fult :)

btw, texten i headern är från en låt:
You can't kill Rock'n Roll - Sugarplum Fairy
 

Kommentarer
Postat av: pojkvännen :)

Hihi :) <3 det blir säkert bra ska du se :D med tanke på att du är bäst :D och jag ska försöka kolla förbi så ofta jag kan :) jag älskar dig och gör vad som helst för dig :) så du vet :)<3

2009-04-14 @ 16:03:52
Postat av: Josefine
http://mysticalme.blogg.se/

Nu kan du gissa vem som blev (as)glad:D Jag!! haha äntligen och ofc man kommer vara in hör...ofta!!:D:D:D:D<33

2009-04-15 @ 15:08:55

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0