21/8

Nollning i skolan idag. Var inte så farligt.
Först var det "norska fyllan" (tror jag det heter), när man springer runt flera varv runt en pinne och sen ska man springa rakt. Detta gjorde vi på en brygga. Lite läskigt, men jag klarade mig från att ramla i! En stackare var inte lika lycklig, och efter den incidenten sa lärarna att de inte fick göra den mer..
Sen skulle vi dra ett hopprep genom kläderna. Upp genom ena byxbenet, in i en tröjärm, in i andra tröjärmen och ner genom andra byxbenet.
Sen skulle vi plocka lappar på varandra med ögonbindel. Sen säckhoppning, soh jag inte var med på.
Så som sagt, det var inte så farligt ;)

Volleyboll-träningen igår då?
Den gick faktiskt bra. Men cyklade på gymmet som uppvärmning, istället för att springa utomhus.
Sen körde vi mac-programmet, men jag skippade en del övningar.
Gick bra, men var otroligt jobbigt för min otränade kropp. Känns idag, kan jag lova!
Körde med boll ca 30 min bara. Och man märkte att det var länge sen. Slagen satt inte som de skulle, om man säger så. Men det blir bättre med tiden.

Ikväll bjuder pappa på kina-mat, men syster dissar oss och pojkvännen är sjuk, så det blir bara jag, mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sjuk är jag väl inte direkt.. men ville inte :) ville inte vara ivägen :)

2009-08-21 @ 20:10:37

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0