24/8

Första riktiga skoldagen idag, med första riktiga lektionerna.
Ändå var det väl rätt lungt. Klassträff, Engelska (där vi mest pratade om att våga misslyckas), Idrott (gick igenom målen och visade lokalerna, som jag redan känner ganska väl :p), Fysik (rivstart med de två första kapitlen) och Specialidrott-Volleyboll ( FYYYYYS!).
Lite tråkigt med en massa fys på vb-tiden, likadant på kvällarna. Vill ju spela med boll! Har saknat det...
Annars känns allt bra i skolan än så länge. :) Tog hem fysikboken redan, men ska läsa i lugn och ro så att jag verkligen fattar och hänger med från början. Missar ju typ 30 min pga vb:n... :( Aja, det blir nog bra tillslut :)

Kommer nog inte bli så mycket tid vid datorn nu när skolan drar igång på riktigt. Så blir nog inte så mycket uppdaterande här. Jag hoppas ni fortsätter läsa i alla fall! :)

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0