Bra dag!

Kan inte säga annat.
Började med att gå upp vid 7, för att "träna" inför skolstarten.
Åt frukost, fixade med disken och tvätten
och sen kom pojkvännen hit när han slutat skolan. :)
Alltid trevligt att träffa världens bästa pojke :)
Iaf, när han åkt hem tog jag och mamma en "springtur".
Blev inte så mycket löpning...
Men inte pga ljumskarna.
Fick ont i magen. Mamma trodde att det berodde på andningen.
Att jag är ovan att andas så mkt typ.
Vet inte hur jag ska förklara x)
Aja, ska till FalluFysiocenter imorgon igen.
Ska träffa sjukgymnasten igen,
efersom läkaren tyckte att vi skulle följa upp det blabla...

Imorgon ska jag färga håret! ÄNTLIGEN! :D:D:D:D

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0