13 december

Lucia-dagen.
Blir nog en sväng till kyrkan i alla fall, alltid mysigt med Lucia. Tror faktiskt att jag aldig har kollat på riktiga Lucian i kyrkan... Haha, menmen. Och på måndag ska jag kolla på klockarskolans Lucia.
Var trevligt hemma hos pojken, som vanligt. Vi tittade lite på film och åt lite mat och så. Nu ska det pluggas spanska. Har missat spanskan i typ 3 veckor elr nåt, pga Lucian... Måste ju hålla mitt betyg uppe! Har matte jag borde göra också... Spanskan prioriteras för tillfället.

En låt får ni också, men ni får börja vara snälla och kommentera? (a) Haha.
Kent – Ingenting

Kommentarer
Postat av: sebastian
http://sebastianpantin.blogg.se/

ÅHHHHHHHHHHHH! jag älskar dina stavfel! :D:D:D :D:D<333333

2009-12-13 @ 17:36:37
Postat av: Jubjo
http://jubjo.blogg.se/

INGENTINGSENKOMINGENTINGSENKOMINGENTINGSENKOMINGENTINGSENKOMINGENTINGSENKOMINGENTING!!!!!!!!!!!!!! Lyssna på Carolina Wallin Pérez version!;)

2009-12-13 @ 21:27:25

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0