26/12

Seg dag. Knappt gjort något. Läst, nördat vid datorn, varit i kyrkan, ätit mat, spelat sällskapsspel med familjen. Okej, det var en del... Men känns som att jag går på halvfart. Blir väl så när det blir lov. Man slappnar av. Imorgon blir det i alla fall att gå upp tidigt, för att gymma när fripp har fotbollsträning. Ska bli skönt att träna. Har inte mycket att dela med mig av... Hjärnan går som sagt på halvfart. Har i alla fall börjat läsa boken jag fick i julklapp, Svarta Vykort av Marcus Birro. Vet inte riktigt vad jag ska säga... Men det kommer väl någon sorts recension när jag läst ut den, så ni får veta då vad jag tycker. :) Har även börjat läsa boken jag lånade från biblioteket. Fantasy är för härligt ♥ Kommer väl en recension på den också sen,ni får hålla ut om ni är nyfikna.
Nu ska jag läsa, sen blir det sovdags.

Kommentarer
Postat av: Filip

Du och denne Birro... x) Träning har man hakat efter i ):

2009-12-27 @ 10:03:07

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0