28/12 igen

Blev en sväng till hedemora idag, för att kika på telefon och någon sorts kofta till klänningen jag fick av Sebastian som jag ska ha på nyår. Blev nästan gråtfärdig när mamma tyckte att jag skulle prova en typ plych-bolero! Jag menar, nej, jag ska inte säga något. Kan ju finnas folk som tycker att det är snyggt...? Aja. Blev i alla fall något köpt. Har bestämt mig angående telefon också. Det blir en SonyEricsson. En del säger att den är dålig, en del säger att den är bra. Jag pallar inte bry mig.

Har beslutsångest om jag ska färga håret innan eller efter nyår... Klippning blir det imorgon i alla fall, och blekning är köpt. Bara svarta färgen kvar sen. Jag är lite nesvöst. Förväntar mig ett totalfailat hår. Haha. Bra jag är.
Aja, sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Fail är awesome (Y)



(På sitt egna lilla sätt)

2009-12-28 @ 22:48:50

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0