Bring Danger

Sitter och lyssnar på Sugarplum Fairy, det är trevligt.
Ganska nyss hemkommen från en stund hos mormor och morfar. Det bjöds på fika, med mammas fastrar och lite kusiner, och min moster och kusin. Och massa hundar...
Var trevligt att träffa folket, men lite jobbigt att det låter hela tiden.
Och lite jobbigt när man inte pallar vara kvar mer efter ett tag pga hundarna. Började få svårt att andas, och det kliade i hals, näsa, ögon och på hela kroppen. Sen började huvudvärken komma också. Inte jättetrevligt, men man lär sig ju att leva med det. Ska bli kul(eller kanske inte) att se hur det blir när min andra mosters hund också kommer.. Ha ha. Aja, ska inte klaga, det kunde varit värre.

Har hittat två intressanta telefoner på Onoff, så kanske blir att åka dit med mamma någon dag och kika lite närmare. Nokia Xpressmusic, lite olika varianter. Haha, kan nog inte slita mig (a) Sen ska jag fixa Comviq någon gång också.

Kommentarer
Postat av: Filip

Det måste suga att vara allergisk. ]:

2009-12-25 @ 17:13:01

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0