Föreläsning och volleybollturnering, m.m.

Har inte skrivit på ett tag nu. Vet inte riktigt varför, har inte blivit av helt enkelt. Har haft fullt upp med matten... Borde egentligen räkna lite nu men... Haha. Igår var vi i alla fall på en mycket intressant föreläsning på folkan. En f.d. kriminell, och en "känd" fängelse-någonting (sov förövrigt bor här i Säter) som pratade. Erik, tror jag den f.d. kriminella hette. Han har varit med på "Inlåst" på tv. Han pratade om kriminalitet och trasiga själar. Helt sjukt att tänka att han som står här framför mig och pratar, han har slagit sin fru, misshandlat olika folk, försökt mörda folk osv. Men det är skönt att se att folk kan förändras. Nu stog han där, "snäll" sen 6 år tillbaka. Han skrattade och skämtade. Trots all skit han varit med om genom åren, trots allt han gått igenom. Och tanten som var med, (Ingbritt Grünewald, eller något sådant?) var grym. Slängde in roliga kommentarer här och där. Klockren!
Det var i alla fall intresasnt att lyssna på.

Sen fick vi veta biologi-provet. MVG. 43/44p. Ganska nöjd. Det får jag vara va?

Idag då.
Döma klockarskolans tjejers volleybollturnering på förmiddagen. Det var lite kul, att titta på alla volleybolltalanger. Ungefär.. Haha, nej men, dom är faktiskt ganska duktiga, med tanke på att dom inte har spelat så mycket. Och han jag dömde med, (Jesper ?) tyckte tydligen att jag var proffsig.. :S haha. x) Aja. Tråkigt att jag var tvungen att gå ifrån och inte kunde döma hela dagen..
Måste ju göra fysik-redovisningen... Och måste gå igenom den någon gång innan med Fanny, eftersom vi inte har gjort det tidigare. Bra planerat.. Haha, nej men. Det ska nog fixa sig. G kan inte vara så svårt att fixa? Får ju inte med än G på proven så... Aja. Nu ska jag kika lite på min anteckningar. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Filip

Ska fysikern säga!

2009-12-17 @ 14:33:04
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Filip; Vem ska säga vad? x)

2009-12-17 @ 14:43:14

SV: men asså det gick helt okej i början och så var det ganska jämt, men sen blev alla så sura + att det var störande att rikard & dom spelade på andra planen... & tina slog mig haha. nu klagar jag bara.. men den andra matchen var tusen gånger bättre :-)

2009-12-17 @ 20:45:01
Postat av: Filip

Du kommer få VG åtminstonde i slutbetyg! Det fixar du LÄTT :D

2009-12-18 @ 00:31:47

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0