GOD JUL

Kan inte säga annat än att det har varit en bra julafton i år. Började dagen med en dusch och en kopp kaffe. Vid lunch-tid kom mormor, morfar, moster Helena och kusin Tuva hit. Innan dom kom så förberedde vi julklapparna till Tuva. Av mig fick hon gamla Bratz-dockor, och av Frida gamla My Little Pony. Kollade på mina gamla My Little Pony, och da andra "vanliga" hästarna. Massa minnen! Vette tusan om jag pallar ge bort dom sen... Haha, kan låta löjligt, men dom har betytt så mycket för mig. ♥

Jag fick i alla fall After Eight, pengar och en bok av mormor och morfar. Inte vilken bok som helst, utan Svarta Vykort - En bok om tröst av Marcus Birro. Lite baksidetext:
" Svarta Vykort är min tionde bok.
Jag hoppas den kan vara till nytta för
någon.
Att skriva den har hur som helst räddat
mitt liv. Bokstavligen.
Litteratur har den förmågan.
"
Tack och bock för det, verkligen! :)
Sen av moster Helena blev det blå hårfärg! Lycka :D
Av Fripp fick jag ett linne, av mamma sockor, hårklippning och färgning, och av pappa peace & love-biljett.
Sen så fick jag pengar av farmor och farfar, Noblesse av gammelfarmor och pengar av pappas moster.
Och av Sebastian fick jag Paramore - Brand New Eyes (skiva), Kent - Röd (skiva) och en klännig.
Är supernöjd med allt, och trevligt sällskap var det ju också. :) Och snart kommer Ullakarin, Jesper och Jonathan upp hit! Saknar dom...
En annan jag saknar är Sebastian, men det fattar ni säkert utan att jag behöver säga det?

Vill avsluta med att önska alla en god fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Filip

Marry le ´christmas! :]

2009-12-24 @ 22:20:50

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0