Gym & Blekning

Vi var 4 st damspelare som kom till skönvikshallen för att träna volleyboll, så träningen blev på gymmet. Jag ockuperade ett löpband i drygt 40 min. Började med att gå i 10 min. Gjorde lite ont i början, men när jag hade blivit varm gick det faktiskt bra. Så pass bra att jag började springa. Det fortsatte att gå bra, så jag joggade på i 20 min. Men min kondition är så kass så jag orkade inte springa mer sen... Avslutade med att gå i 10 min. Det gjorde ont på slutet, så det fick räcka. Är ändå rätt nöjd, med tanke på att det faktiskt gick bra. :)

Förövrigt så är första blekningen i håret gjord. Blekte hela underhåret, istället för bara någon slinga. Och imorgon blir det andra blekningen. Måste ju typ vara nästan vitt, om det ska bli riktigt blått så. Det kan nog kanske bli bra. :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Ojoj... Detta lär bli spännande :D

2009-12-30 @ 00:39:03

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0