Ignorance

Sitter med min kära kaffekopp bredvid mig.
Mötte Kennet i korridoren imorse. Fysik proven var rättade. Gick åt skogen. G. Aja, klarade godkänt i alla fall. Bättre än vissa andra i klassen... När vi började trodde jag att jag hade hamnati värsta pluggis-klassen, och att alla skulle vara mycket bättre än mig. Men jag är bland de bästa i klassen på fysik, verkar det som, och jag ligger på G. Pluggisklass var det, ja... Haha, nej men, trevlig klass är det i alla fall, tillsammans med SP. Bara NV är inte så jätterolig... Aja. Filip lärde mig för någon dag sen hur man lägger in spotify-länkar på bloggen, så nu kommer ni bli låt-bombade! :D Ni vet vem ni får skylla på. ;)
Tänkte försöka få ihop naturkunskaps-uppsatsen, om universum. Ska skriva om mitt stjärntecken, Oxe,både astronimiskt och astrologiskt. Åker nog hem till pojken min ikväll, ska ringa han lite senare. :)
Paramore – Ignorance 

Kommentarer
Postat av: Filip

Självklart... Skyll allt på läraren x)

2009-12-04 @ 19:38:03

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0