JULLOV

Blandade känslor. Skönt att slappna av lite, men känner samtidigt att jag inte riktigt vill slappna av. Dessutom kommer jag inte träffa min underbara klass på jättelänge.... Och på måndag åker pojken till tropikerna, ungefär. Lär vara varmare där, än här i alla fall?

Kul avslutningsdag var det. SN1, NV2 och NV3 körde tillsammans. Vi delades in i olika lag, från blandade årskurser. Jag hamnade med Oscar, Jonas och Linus, alla från SP1. Först skulle vi bygga en skulptur av en chokladsmet, ungefär.. Jag och Oscar styrde upp det i våran grupp och buggde en Julhare, som bar Jesusbarnet i en krubba på ryggen. Det var inte vilken julhare som hellst heller. En Superjulhare var det. Det ni. Haha. Sen skulle man komma på saker som hörde till ett ämne, och gick väl rätt så hyffsat för oss. :)


Kommentarer
Postat av: Filip

En gigantisk hare med julkrubba på ryggen? Tja det hände ju i Säter... :P

2009-12-18 @ 15:47:10

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0