Loser

Cute Is What We Aim For – Loser
Fortsätter att länka rubriken, du vet ni vad jag lyssnar på. Ifall det skulle intressera er?
Mamma har pratat med en frisör angående mina hårdrömmar. Löshår var bästa alternativet om man ville he en kul färg, så jag har kollat lite på internet. Inte bra. Har hittat massa kul färger, så beslutsånget-varning. Håret ska färgas svart i alla fall, så mycket vet jag. Sen om det blir blåa slingor, som var tanken fårn början, eller gröna, eller orangea, eller rosa, eller röda, eller rent utav en blandning, det återstår att se.
Vad tror ni?
Och hur ser erat "dröm-hår" ut? :)


Kommentarer
Postat av: Filip

Kort rakt och tråkigt, motsats till personlighet! :D

2009-12-05 @ 21:25:23

Världens vackraste Lina är vacker i allt!:)<3



2009-12-06 @ 02:36:07

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0