Misguided Ghosts

Paramore – Misguided Ghosts
Ledsen att det bara blir spotify-länkar, men orkar inte greja med youtube... Haha. Slö är jag. Aja, hoppas ni har spotify, och annars är det faktiskt inte så svårt att söka själv på youtube om man vill lyssna.

Dagen har varit helt okej. Blev klassråd på klasstiden, men bara för vi NVare. SParna skulle fylla i någon undersökning eller något. Sen på engelskan skulle vi översätta någon låttext. Var helt sjuk betydelse egentligen! Tänker man inte när man hör den... Aja, vet inte vad den heter så kan inte dela med mig... På idrotten blev det först Jennifers, Louises och Karins dans (dålig låt btw, M.Jackson. Vi gillar det inte.) sen blev det gymmet för min del. De skulle köra skeppsbrott tror jag det heter. Kändes lite för riskabelt med ljumskarna... Blev mest överkropp på gymmet i alla fall. Inte mycket annat jag kan göra... Aja. Vid ett-tiden hade SP3 som läser drama teater i bilblioteket. En egenskriven pjäs, och en av Jonas Gardell. De var roliga bägge två, haha. Fysiken är nästintill klar nu. Ska försöka köra igenom det imorgon, och så laddar vi till torsdagen sen! Matten och spanskan är det värre med... Aja, gäller bara att hitta fokus så ska det nog gå.

Var och kollade på klockarskolans lucia idag. Det lät inte så mycket, om man säger så... Mest lät det på solosångerna. Pojken var fin stjärngosse i alla fall. Gulleplutt, jag älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Filip

Finns liksom en anledning att han var "The King of Pop"... ._.

2009-12-14 @ 21:10:39
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Filip; Jag har tyvärr väldigt svårt att hitta den anledningen...

2009-12-14 @ 21:13:29

Tack:D

2009-12-15 @ 08:43:17
Postat av: Filip

Okej, om vi säger så att han är anledningen att vi har den älskade musik vi har idag :)

2009-12-18 @ 00:33:12

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0