Newport Living

Cute Is What We Aim For – Newport Living
Lyssnar på Cute Is What We Aim For nu. Det är trevligt.
Lucia i kyrkan var fint. Dock trodde jag att de skulle vara fler? Menmen. Kanke man borde vara med nästa år? Eller kanske inte. Kyrkan fullproppad! :o Haha. Vi får se.

Går sådär med spanskan. Menmen, på lovet blir det hårdplugg. Spanska, matte, specialidrott. Skolan är mitt liv, ungefär. Imorgon har vi i alla fall volleyboll! Har inte tränat sen i onsdags, så det ska bli skönt. Förhoppningsvis blir jag och Fanny klara med fysik-presentationen på fysiklektionen, så finputsar vi på svenskan på tisdag. Vet inte vad som händer på engelskan, men på idrotten skulle det bli dans och lek tror jag. Går nog till biblioteket eller något och räknar lite matte efter skolan, när jag väntar på att klockan ska närma sig 18.00 så jag kan gå till kyrkan och kolla på Sebastian och resten av klockar-gänget när de kör sin lucia. Tror jag får sällskap av Fripp? :)

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0