Se på vår tröskel står...

Dagen började med utvecklingssamtal med Bohman. Han var pratglad som vanligt... Haha. Trevliga kommentarer från lärarna i alla fall. Enligt Mårten var jag duktig på engelska. :o "VG, kanske kan nå högre?". Matte VG-nivå. Enligt Maria är jag duktig och ambitiös, VG i naturkunskap. Svenska: "Ser ut att ha MVG-nivå, men måste visa framfötterna när det gäller det muntliga.". MVG-nivå i spanska också. Enligt Kennet tänker jag väldigt bra... :o Och han ser att jag vill ha VG i fysik, och det kanske går? Nu: G. Idrotten såg bra ut den också, VG-MVG. Så där har jag inte så mycket att klaga på.. (A). Men men, allt kan ju alltid bli bättre.

Sen vart det Lucia nästan hela dagen. Först på skolan, sen en timmes rast. Två avdelningar, sen lunch. Och efter det tre avdelningar till. I skolan var det väl sådär. Roligare på avdelningarna, där de verkade uppskatta det i alla fall. Det kändes faktiskt bra att göra det för dom. Ge dem lite ljus, eller något. Mysigt med lucia i alla fall. Mårten tyckte det var fint, och Patrik var såklart där med filmkameran...






Idolfinalen väntar. Calle är bäst! Därför hoppas vi att Erik vinner. :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Haha, när när tomteblossen tänds... Vad rädda dom ser ut...

2009-12-13 @ 10:53:04

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0