Spännande dag!

Måste bara berätta det här! Har nämligen varit med om två helt nya upplevelser idag.

• Jag provade att äta älgtunga! Och hur kommer det sig att man har älgtunga på julbordet? Tjaa, det är så det kan bli när farfar är jägare. Ifall ni ville veta, så har jag även eftarenhet om hur rökt bäver smakar på julbord.
• Jag har tittat på USARPS Champinship eller något liknanade, på Eurosport 2. Det var i alla fall nationellt mästerskap i Sten, Sax, Påse. Det var sjukt spännande! :o Haha, vad sägs om en karriär inom Rock, Paper, Scissor ?

Slår ni min dag? :)

Kommentarer
Postat av: Filip

Jag har sjuka upplevelser varje dag... Oo x)

2009-12-24 @ 22:22:18
Postat av: Jubjo
http://jubjo.blogg.se/

Jag har aldrig sett min lillebror så glad som idag. Har fick en el-akustisk gitarr som han önskat sig länge men som han aldrig trodde att han skulle få. Han fick nästan andnöd när vi plockade fram den!:D Som den tvättäkta vegan jag är vågar jag nästan påstå att den äkta glädjen han utstrålade slår både bäver och älgtunga.

2009-12-25 @ 01:56:11

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0