Stanna hos mig

Lite småjobbigt att gå upp tidigt i morse, men skönt när man väl var uppe. Blev en stund på gymmet, dock gick jag och gäspade hela tiden. Lite tråkigt bara att att jag nästan bara kan köra överkropp, menmen. Det kommer väl... Senare ska vi hem till mormor och morfar och äta. Bägge mostrarna och alla kusiner på mammas sida kommer vara där då, tror jag. Trevligt :)

Har inte mycket att dela med mig av idag heller... Fick julklappar från faster igår, btw. En bok och ett kit med tvål och bodylotion, och presentkort på lovefilm.se ellr något. Tack tack :) Nu smsar jag med Sebastian, och socialar med Filip på msn, annars händer inte mycket :p 

Kommentarer
Postat av: Filip

Tvål i julklapp? Oo

2009-12-27 @ 14:53:19

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0