That's life...

Känner mig allmänt sur och less idag, vet inte varför. Dålig sämn kanske? Borde börja gå och lägga mig i tid. Min dator har fått virus också. Jättekul.... Hade i alla fall skoldatorn hemma, så jag klarar mig. Pappa skulle prata med någon på måndag. Vore lite trist om alla bilder försvinner, meeeenmen.
Känner fortfarande av från hundarna, men orkar inte ta medecin så jag får väl skylla mig själv.
Tränade imorse förresten. Körde MAQ-programmet, men jag fuskade lite... Använde mammas skivstång, som hon fick av pappa i julklapp, på "komplexfemman". Stången vägde 6 kg, så det var lite tyngre än ett kvastskaft som vi brukar köra med, haha. Och klen som jag är så tyckte jag att det var tungt...

Aja. Funderar på att gå och lägga mig tidigt idag och läsa. Och sen så vill jag att det ska bli nyår så jag kan träffa Sebastian igen...

Kommentarer
Postat av: Jubjo
http://smaletsmart.blogg.se/

Feeling blue huh?:( Själv lyssnar jag på Give me Fire (fick i julklapp!:O) och då är det svårt att vara ledsen:D Synd med datorn också..min är inte heller alltid frisk...:( Menmen, släpp och gå vidare som man säger:) Håller på och leker med en ny blogg, kika gärna!

2009-12-25 @ 19:36:12
Postat av: Filip

Förlåt, ska inte hålla dig uppe ):

2009-12-25 @ 19:36:54
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Filip; Inte ditt fel :) Bara trevligt att någon vill vara social :)

2009-12-25 @ 21:00:05

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0