This Is England

Härlig fantasi på rubriken! Bara för att jag råkade lyssna på The Clash - This Is England när jag började skriva. Och ni bryr er så himla mycket, jag vet. Skitsamma. Ni borde i alla fall lyssna på den. Låter grymt bra! The Clash – This Is England ← KLICKA!
Fick veta av Bohman att vi tydligen inte ska ha matteproven nu, utan i vår. Så livet känns lite lättare nu.
Var skönt att spela volleyboll idag i alla fall, fast jag kände mig ganska borta. Vet inte varför. Fingerslagen är nästan som de ska nu iaf. Men baggern måste det jobbas på. Patrik såg på mig idag att jag var sugen på att hoppa när jag slår. GAH! Vill verkligen lämna marken! Skitljumskar.
Sitter och äter choklad som jag fick av pappa, efter att han varit i Barcelona, och tänkte räkna lite fysik och förberade mig inför provet. Blir nog lite skala (matte) också...

Kommentarer
Postat av: Filip

Fysik hit och dit :( Känns som jag har något att göra med spotifylänken ;)

2009-12-02 @ 18:48:22
Postat av: Lina D
http://lifeaslina.blogg.se/

Haha, jo, massa fysik hela tiden. Känns som jag inte gör något annat ibland x)

Visst har du det :P

2009-12-02 @ 19:06:52

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0