Time

Inte blivit mycket skrivet på sista tiden. I och med att vi har fått lov så har jag ochså tappat drivkraften lite. Kopplar liksom bort, inte bara skolarbetet, utan även bloggen kommer i kläm. Dock ska förbättring ske.

Helgen har varit trevlig. Fredag kväll var det middag hos farmor och farfar, sen hem till Sebi. Sov där, för att på lördagen åka med familjen till blge och köpa lite julklappar. Sen på kvällen blev det att spendera en liten stund hos mormor och morfar, som dessutom hade besök! Men klarade mig bra, och gick efter en stund hem till Sebi igen. Vi tittade lite på pirater på tv, och kramades lite och så. Sov där. Sen åkte jag hem idag. Kommer sakna pojken. ♥

Btw så har jag börjat pilla lite med pennor på papper igen. Resultatet kanske inte är det bästa, men var typ ett halvår sen jag ritade sist så. Det är i alla fall avkopplande. :)

Cute Is What We Aim For – Time


Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0