TV & me

Blev en TV-kväll idag. Började med att titta lite oengagerat på Idol, samtidigt som På Spåret spelades in på DVDn. Vad tycker man om Idol då? Tja, Calle är bäst. Inget att säga något om. Sån stor skillnad när man hörde Calle och Erik efter varandra. Så tydligt. Men det var bra att det slutade med att Erik vann. Calle ska hålla sig borta från sådan smörmusik som man blir påtvingad om man vinner Idol. Det kan Erik gärna få hålla på med, så blir alla små fjortisar nöjda. Mellan Idol och Idol kollades det på På Spåret.

Jag vet, jag är 16 år. Men På Spåret är i alla fall intelligent. Särskilt idag. Självaste Marcus Birro deltog. Ni kommer bli ihjältjatade, men han är GRYM! Helt fantastisk. Min idol. Märke en kul sak när vi slog om från På Spåret tillbaka till Idol. Det är en enorm kvalitetsskillnad. Haha, jag låter som en pensionär eller något. Men jag menar det. Idol är ju... värdelöst. På Spåret, det ni. Det är grejer det. Mamma påstår att jag är finkulturell...
Måste ju nästan börja följa Let's Dance sen också. Synd att han inte pratar så mycket där bara...

Vill ni se min idol i På Spåret? Klart ni vill! Dum fråga. Klicka på länken:
http://svtplay.se/v/1809628/pa_sparet/del_2_av_13

Kommentarer

Menar du allvar att när jag för en gång skull inte hinner sitta framför TV:n på ett av tidernas bästa program (jag menar hallå, vem kan dissa På Spåret, jag har ju längtat som en tok!) så är Marcus där, fan fan fan, ursäkta ordspråket! Nu blir det SVT Ply för hela slanten:D<3

2009-12-12 @ 01:03:44
Postat av: sebastian
http://sebastianpantin.blogg.se/

Sv; haha, min är svårare! :D

2009-12-12 @ 12:23:28
Postat av: Filip

Någon låter upprörd P.G.A. att Calle inte vann? x)

2009-12-13 @ 10:49:18

Tycker inte åldern är viktig i vilka program man väljer att se på=)

2009-12-15 @ 02:33:46

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0