hej hej sommar

Är hemma i Sverige igen. Kom hem i söndags.
Borta bra men hemma bäst, som man säger :)
Berättar mer om Italien sen :)
Nu är jag hos världens bästa pojkvän, Sebastian! :D<3
Han är i dushen, så jag sitter ved datorn :p
Sen kommer vi inte kunna ses på typ jättelänge,
för han ska till sin pappa och sen ska jag till Frankrike...
Så vi får passa på att träffas nu när i kan :)
Han är för söt, min pojkvän :) <3
Men det vet ni väl redan att jag tycker?

Vädret just nu, och de senaste dagarna är helkasst.
Regn och rusk,
Svensk sommar.
Ja, det är så det brukar vara :)
Men snart får solen ta och titta fram igen, tycker jag!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Josefine - kampen om att orka vardagen
http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Vad skönt att ha dig på svensk mark igen^^ Hoppas ni hade det bra, saknar dig!!<333

2009-07-09 @ 22:09:59
Postat av: din pojke :)

Hihi,Det är ändå du som är för söt :D <3 jag älskar dig masssor<3 kommer sakna dig..

2009-07-11 @ 20:08:46

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0