jag ska bättra mig

Väldigt kasst uppdaterande från mitt håll nu på sista tiden.
Men har haft fullt upp med att träffa pojkvännen och moster och kusin och så,
har helt enkelt inte haft tid för att blogga...

Jag och Sebbe har iaf hunnit med att fika, gå runt ljustern(som för övrigt är översvämmad) och titta på bio.
Harry Potter och halvblodsprinsen.
Visst, man ska inte jämföra med böckerna, men filmerna fångar inte alls samma stämmning som böckerna gör.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men men.
Sen är det ju en del småsaker man irriterar på, men det är som det är.
I och för sig kanske jag inte var så jättekoncentrorad på filmen, med tanke på att det var sista gången jag såg Sebbe innan han skulle åka till sin pappa... Aja.

Vi spelade även minigolf med mamma, pappa, moster och Tuva.
Tuva, som är 5 år, hade sagt att hon var kär i Sebbe :p
Hon har ju träffat han nåra gånger nu.
Synd för henne att han är min :D<3

Aja, kvällen tillbringas ensam hemma.
Imorgon kanske det blir crusing?
Om någon har lust att gå med mig :p

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Josefine - om kampen att orka vardagen
http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Svar: Åhh tack Lina^^



Saknar dig!



Kramar<33

2009-07-18 @ 17:45:59

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0