sommar och sol

Lång dag men ändå knappt något gjort känns det som.
Har sprungit lite, det gåt bättre och bättre.
Även fast jag bara kan jogga korta vändor.
Det som är jobbigast är att jag andas fel.
Astma har ju med att det är svårt att andas ut luften ur lungorna.
Men det typ svider eller vad man ska säga i halsen när jag andas in.
Hänger sägert ihop med astman på något vis, menmen.
Det går bra om jag andas ut hårt, typ.
Aja, nog om det.
Ljumskarna funkar hyffsat :D
Det har inte huggt till än i alla fall, och jag har sprungit 2 ggr.
Känns rätt bra måste jag säga.

Sen har jag solat och slappat.
Och på kvällen var Frida på fotohumör, så hon fotade mig.
Blev en del bra bilder, kika in hennes blogg!
frippelito.blogg.se

Kommentarer
Postat av: sebbe :)

vad bra att det blivit bättre! älskar dig<3

2009-07-18 @ 22:12:45

Åhh vad kul att det har blivit bättre Lina!:D<3<3<3<3

2009-07-20 @ 17:04:23

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0