if i don't live today, then i might be here tomorow

Fråga inte om rubliken, men har väl inte känt mig så levande idag.
Känns som att jag inte gjort ett skit.
Enda gången jag kände mig levande var när jag träffade på Sebatian på stan.
Han är bäst på att få mig att känna mig levande.
Jag skulle inte orka utan världens bästa pojkvän. <3
När allt annat är skit så finns han där, och lyser upp mitt liv.
Tack! <3

Och imorgon börjar bussen rulla.
Lämnar Sverige vid 17-tiden, för att ta färjan till Danmark,
sen genom Tyskland och Österrike.
Sen är vi i Italien!
Någon som har resfeber?
JAG. :D
Förhoppningsvis hittar jag på en dator på hotellet eller något,
och då kan jag skriva lite grann om vad som händer och så :)
Annars kan ni ju alltid följa Resedagboken:
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=263138

Jag tror ni vet det,
men kommentarer gör mig glad,
och ger mig inspiration att skriva ;D

Ha det bäst hemma i Sverige! :D

Kommentarer
Postat av: sebastian :)

hihi, Jag kommer alltid att finnas för dig och försöka lysa upp ditt liv :) men du skulle säkert klara dig jättebra utan mig :) men vill inte vara utan dig, lämna mig inte, jag älskar dig<3

2009-06-28 @ 13:03:56

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0