:o

Jag uppdaterar min blogg!
Kors i taket och allt vad det heter.
Har inte uppdaterat på jättelänge, men har inte orkat.
Sorry.
Men knappt nåra som läser ändå?
Har helt tappat inspirationen till att blogga, så bloggandet ligger på is för tillfället.
Fast egentligen trycker jag ju om att skriva när jag väl sätter igång.
Men det jag skriver känns bara onödigt och ointressant.
Vem bryr sig, liksom?
När jag fått inspiration till att blogga igen, så börjar jag.
Tills dess slipper ni mig :)
Bevaka mig via blogglovin' så ser du när jag skriver igen!

På lördag åker vi med systers fotbollslag till Italien :D
Hoppas och tror att det kommer bli rätt kul ;D
Men jag kommer sakna alla...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: frida
http://frippelito.blogg.se/

skriv din blogg på lite sidor så är det garanterat fler som läser ;-) och jag tycker du ska fortsätta skriva massa!

2009-06-25 @ 23:15:31
Postat av: Älskling <3

Hoppas du får det bra i italien och jag kommer sakna dig en hel massa.. gör det redan.. <3 men fortsätt du blogga :D om du tycker om det :) Jag läser och kommenterar ju :D Tycker det är kul att läsa det du skriver älskling :)<3 ha så kul, Jag älskar dig lina (L)<3

2009-06-26 @ 13:15:41
Postat av: Lina
http://lifeaslina.blogg.se/

Svar till Sebbe "Älskling<3"; du är för söt, du! :D saknar dig redan... Älskar dig <3

2009-06-26 @ 14:17:01

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0