skolavslutning.

Uppdateringen är inge vidare, ja vet.
Men i alla fall, så har det vart skolavslutning i tisdags.
Började med att åka traktor-vagn runt i staden, för att spdan åka ner i dalen,
där själva avslutningen skulle hållas.
Blev lite tal från rektorn, sånger från kören och lite prisutdelningar och så.
Sen tillbaka till skolan, för betygsutdelning.
Fick MVG i matte, no och hemkunskap, och VG i resten, så jag får väl vara nöjd. :)
Sen var det dags för avslutnings-lunchen för alla nior.
Kul, men samtidigt sorgligt.
Lärarna som inte ingick i vårat arbetslag serverade, och sjöng även.
Lärarna i vårat arbetslag, som för övrigt är de bästa lärarna, bjöd på en dans.
Haha :p
Sen bar det av till Stockholm!
Några timmar på stan, och sen Grönan!
Kul är bara förnamnet! :D:D
Men som alltid går tiden på tok för snabbt, och det var dags att åka hem.
Väl tillbaka vid skolan blev det kramkalas, och på väg hem i bilen kom tårarna.
Och de fortsatte komma i flera timmar...
3 år tillsammans.
Usch vad jag kommer sakna alla!
Och våran klass! 9f  <3
Det har hänt mycket under dom här tre åren, både bra och dåligt.
Jag har lärt mig massor, inte bara i skolämnena,
och träffat underbara människor! <3

Kommentarer
Postat av: älsklingen din :)<333 (sebbe)

jag är helt säker på att du kommer fortsätta träffa dom! och vill du gråta så finns jag! gråt när du är med mig :) så tröstar jag dig så gott jag kan <3 för jag älskar dig!<3 bara dig! och att se dig glad och le, det är det bästa som finns <3

2009-06-12 @ 05:53:38

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0