the last goodbye.

Nej, riktigt så sorgligt som det låter på rubriken är det inte.
Men när jag cylkade med syster in till stan, för att hon inte ville cykla själv,
åkte jag förbi busshållsplatsen där bästa pojken i världen, Sebastian,
satt och väntade på bussen till Borlänge, Peace&Love.
Sista gången vi sågs på ca 1.5 vecka...
Kommer sakna pojken! <3
Men samtidigt ska det bli skönt att åka bort ett tag.
Ett avbrott i vardagen.
Fast lite jobbigt kommer det ju bli att titta på all fotboll...
Menmen, det får man väl leva med.

Kommentarer
Postat av: Pojken din

älskling, jag kommer sakna dig så mkt... Sitter och läser allt på din blogg med tårar i ögona och tänker på dig, Men hoppas du kommer ha det kul och jag älskar dig, världens bästa flicka och flickvän <3333

2009-06-28 @ 12:59:41
Postat av: pojken din

älskling, jag kommer sakna dig hur mkt som helst, gör det redan, men hoppas du får det skoj och kul :D Det förtjänar du! att få vila och så :) jag älskar dig flickan min, bästa flickvännen i hela världen :) <333 saknar dig jätttemkt älskling, bara en vecka tills du kommer hem nu :D

2009-06-28 @ 13:01:30

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0