13/5

Inte haft tid att sitta vid datorn på några dagar nu. Fullt upp med annat.
I måndags åkte jag och mor min för att titta på klänningar, delt till konfrimationen(måsta ha vitt) och dels till skolavslutningen.
Hittade en vit, lite söt, klänning till konfan, och en svart till skolavslutningen. Blev även en tröja, svart och vit.
Så färgglad är jag :p
Efter det blev det att kika på match, inte lite spring i benen man får heller!
Hemskt att titta på.
Och stryk fick de, med 5-0. Fast resultatet är väldigt missvisande.
Motståndarna hade EN spelare som gjorde allt, utan henne hade de verkligen inte vunnit. Vi hade allt i andra halvlek.
Och igår var jag kvar efter skolan för att göra klart min necessär på sjöjden. Och den blev klar :D
Läraren tycker att broderiet vart jättebra och jättefint, så jag är nöjd (a) :D
Bild får ni någon gång sen när jag har tagit hem den :)

Idag då, konfa-träning.
Ibland orkar man inte riktigt med det. Känns som att vi knappt gör något.
Det var roligare när vi konfrimerades, men ta inte illa upp, konfrimander. Inte erat fel, men vi gjorde roligare saker, och det var mer sammanhållning. Vi var en grupp. Nu är det flera smågrupper.Får se hur jag gör nästa "termin". Beror på vissa andra personer.
Dessutom ska vi, huxflux, inte sjunga Handlake Village på konfrimationen. Tydligen lät det inte så mycket, så då fick vi skippa det.

Väldigt skoltrött nu. Trött på alla Nationella Prov. De tar verkligen slut på en.
Tur att vi "bara" har no-labben och läsförståelse och muntligt i spanskan kvar.
Sen har vi ju bara so-prov, engelsk filmrecension, matteredovisningsgrej och säkert nå mer kvar. Sen är det slut.
Slut.
Jag hatar slut, för det mesta.
Känner mig inte så pigg på att åka till Stockholm heller. Alla kommer väl typ vara helt hysteriskaoch så på Gröna Lund.
Jag som knappt gillar karuseller. Aja, med rätt folk kan det bli bra ändå :) (Josefine, ska du med? Hoppas det. Jag saknar dig. <3 )

Just nu hostar jag som en tok. Halvt förkyld, tror jag.
Så jag knarkar halstabletter, för halsen känns typ helt söndersliten.
Okej, kanske överdrev lite, men det får ni tåla. :)

Ska försöka hitta på något vettigt, så ha de bra och kommentera, för det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: pojkvännen <3 "den sämsta"

jag vet.. våran konfirmation kommer att suga.. lika mkt som jag är sämst... dvs en hel del...<3

menmen.. <3 inge kul att du har ont i halsen... :( Gör mig inge glad.. <3 jag älskar dig lina! :D<3 bara dig älskling<3 du är mitt allt.<3

2009-05-13 @ 22:16:50
Postat av: Lina D
http://lifeaslina.blogg.se/

Sebastian, SLUTA! Säg inte att du är sämst och så, för det stämmer inte! Jag älskar dig. <3

2009-05-14 @ 22:29:12

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0