7/5

Fyra månader.
Så länge har jag varit tillsammans med världens bästa pojkvän.
Det ni! :D<33


Skolan idag, var kul :)
Hade så kallad Aktivitetsdag.
Vi har fått välja ett förmiddagspass och ett eftermiddagspass, bland en del sporter och aktiviteter.
Inte de vanligaste, så som fotboll, innebandy och liknande.
Utan lite mer "ovanliga" sporter, som judo, golf, dans, friskis och svettis(med Ragnar x) ), boxning m.m.
Själv valde jag golf och volleyboll, tillsammans med en kompis.
Började med golfen, som gick rätt okej, förotom att det gjorde ont i händerna :o och slagen eller vad det heter, var inte de bästa ;p
Sen blev det volleyboll.
Volleyboll gör mig glad.
Fast, inte lika kul att spela i skolan som på våra träningar :p
Inte lika bra spel om man säger så, haha, sorry. ;p

Imorgon blir det nog inget inlägg, full upp hela dagen. :)
Först skola, där jag ska ha egen lektion på NO:n :o
Klassen ska göra en (busenkel) labb som jag hittade på internet, http://www.exploratorium.edu/explore/index.html 
Hehe, sen ska jag förklara varför allt händer... Lycka till till mig :p
Fast kommer nog gå rätt bra, är inte så svårt :)
Sen efter skolan kommer några kompisar hit, + pojkvännen, för att fira min födelsedag :)
Bäst, det är precis vad de är! :) <3

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0