9/5

Gårdagen (min födelsedag) blev lyckad, trots att inga kompisar kom hit, av olika anledningar.
Men pojkvännen kom hit, och då kan det inte bli annat  än bra :)
Tjejkväll blir det någon annan dag :)
Av pojkvännen fick jag ett jättefint halsband, tack Sebastian :) I love you. <3
Av mamma får jag att vi reser till Frankrike i sommar, med mosters församling :)
Och av pappa fick jag att vi ska åka till åland i början på Juni,
och titta på Mariehamn .vs. Atlético de Madrid!
Ni kan ju gissa om jag är glad! :D:D:D:D:D:D:D:D:D <3
Hihi :)
Visserligen åker ju inte atleti med bästa laget, men ändå.
Att se club Atlético de Madrid, det är en speciell känsla.
Ni vet; Atleti - un sentimento, una pasión inagotable.
(övers; Atleti - en känsla, en evig passion)

Idag var det Konfa.
Tränade lite på låten vi ska sjunga, börjar redan tröttna på den x)
Haha ;p
Senare kommer mormor, morfar, farmor och farfar hit och grattar mig :)

Kommentarer
Postat av: josefine
http://mysticalme.blogg.se/

Jag hoppas du hade en underbar dag för du om någon förtjänar det:D<33 Ser verkligen fram emot och få gratta en av mina bästa vänner!<3 Just nu håller jag tummarna att jag inte kommer in på FF så jag får gå på Dahlander så man kommer träffas ofta!:D<3

2009-05-09 @ 16:20:20
Postat av: pojkvän :)<3

hihi :D<3 vsg älskling! du förtjänar det bästa!! :D <3 jo.. börjar också tröttna på låten x) man har ju bara hört den en miljard gånger nu :P<3 aja.. tack för att jag fick va med dig på din födelsedag! :D<3 jag älskar dig

2009-05-09 @ 20:29:11
Postat av: EMMA
http://eweman.blogg.se/

har du systemkamera eller ngt?:D

2009-05-22 @ 13:21:21

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0