Bra dag.

Jag uppdaterar 2 dagar i rad? :o Erkänn att du blev rätt chockad! ;p
Bevaka mig via bloglovin' så ser ni när jag uppdaterar, och behöver inte titta varje dag,
bra va? :)
Var en rätt bra skoldag i alla fall.
Såg film, I taket lyser stjärnorna.
Grymt bra. Nästan så man började gråta...
Klart sevärd i alla fall!
På spanskan fick vi veta vad vi fick för resultat på läs och hör, NP.
Fick 34/38 på bägge = mvg på bägge. :o
Och på tal om bra resultat, fick mvg även på NP i NO.
Är nöjd, måste jag säga. :D

Nu pluggas det till SO-provet imorgon.
Men räcker med g, så jag behöver inte plugga ihjäl mig.
Skönt det.

Kommentarer
Postat av: Josefines
http://mysticalme.blogg.se/

´Du är så duktig Lina, och verkligen förtjänt av de!:D



Du, till och med jag dyker upp på niornas fest imorgon^^<3

2009-05-27 @ 19:00:52

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0