fest.

Avslutningsfest för niorna igår.
Kul :)
Är väl inte så värst förtjust i fester, men jag är glad att jag gick.
Fick träffa Josefine, äntligen!
Har saknat dig, vännen <3
Nästan alla nior var där.
Bra band var det också, även fast de kunde ha spelat fler bra låtar,
istället för de dåliga :p
Det värsta är att det känns att det är så nära slutet nu....
:'(
Aja, tiden går, och det är inget man kan göra något åt.
Blir nog fest idag också...
Lagfest med fotbollen, efter matchen...
Inge sugen, men känns som att man sviker laget annars.
Så kan det va.
Blir i alla fall inte ensam om att inte dricka :)
Bra det :)

Kommentarer
Postat av: Josefine
http://mysticalme.blogg.se/

Har saknat dig också vännen, har saknat dig så mycket!<3

2009-06-01 @ 15:46:37

Hej sötnos :) Allt bra ? Va gärna med och tävla i min blogg om ett presentkort värt 500 kr i min blogg :)



Puss

2009-06-01 @ 15:48:46

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0