Fint väder

...är vi inte direkt bortskämda med nu på senaste tiden.
Men idag var det det! Ledig från skolan också, så kunde inte sitta inne.
Gick ut och rensade grusgången från gräs och maskrosor,
sen ut en stund för att plugga SO.
Pluggandet gick det sådär med ;p
Efterkrigstiden är inte det roligaste direkt...
Men det här provet spelar egentligen ingen roll,
har mitt vg och kan varken få mer eller mindre.
Inte långt kvar nu i skolan.
Inte långt alls!
Och jag kommer sakna en massa sen...
Både lärare och elever...
Kommer säkert sakna de trasiga stolarna och borden i kapprummet också.
Allt sånt där som har vant sig vid att ha runt omkring sig,
bara försvinner.

Igår var det i alla fall konfirmation.
Gick faktiskt bättre än jag trodde :)
Efter konfirmationen följde jag med pojkvännen och hans familj och åt.
Blev hos dem ända till kvällen,
trevligt :)

Och titta vad jag hittade! Saknar! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine
http://mysticalme.blogg.se/

Vackert väder <3 Jag!^^



Hoppas de har haft en bra konfiormationstid...men de måste det ju då de haft världens bäästa assisten!=)<3 Ja du får väl gratta Sebastian eller vad man gör när någon konfirmerats!



Måste få träffa dig snart och gratta dig... saknar dig så!<33

2009-05-25 @ 20:17:50

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0