Lista :)

09 test
gör det , annars blir din sommar helvete!

OM DIG:
Namn- Lina

Bor - hemma

Syskon - 1

Född - 93

Ögonfärg - brun

Längd - 158.5

Sko storlek - 36-37

Höger eller vänsterhänt - Höger

Stjärntecken - oxe

Hårfärg - brun

Födelseort - Säter, eller Falun (BB ;P)




DAGENS
Låt -
 hmm...ngn Paramore-låt :)

Saknad - en del.

Kläder - underkläder, mjukisbyxor, linne

Underkläder - Trosor och Bh

Mat - ris o kycklinggryta till lunch, spaghetti o köttbullar till middag

Köp - inget

Göra sen - sova

Godis - Marianne :p

Pinsammaste - inget idag


SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - har inte provat så mkt... ngn som vill prova i höst med mig? :p

Tycker du om godis - jorå

Hur många gånger i veckan äter du godis - olika

Äter du oftast nyttig mat - försöker, och jag äter iaf...

Tycker du att du själv är söt/snygg - njae

Du ger mycket komplimanger till andra- för lite...

Är du nöjd med ditt förnamn - nej..

Du tycker att du själv är smart - ibland :p

Vad är det sämsta hos dig - en del kanske..

Vad är det bästa hos dig - bästa vännerna och bästa pojkvännen och bästa familjen :)<3

Har du bra självförtroende - nej...

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika

Du tycker om att vara med tjejer - klart :D

Känner du dina grannar - lite

Vad har du för färg på dina underkläder idag - grå bh och vita trosor

Äger du några Björn Borg kalsonger - nej

Hur många? - -

Är du en Björn Borg-fjortis ? -nej

Gillar du skolan - ja

Har du någon gång skolkat - nej, det är väl dumt

Spelar du något instrument -  inte längre

Sporter/aktiviteter har du gått i -  barngymnastik, folkdans (inte mobba mig x)), fotboll, friidrott?, ridning, volleyboll

Har du några tatueringar - nej

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - räknar inte

Tycker du om djur - jadå, oftast




BRUKAR DU...
Sova -
ja

Ta mediciner du inte borde ta - nej

Röka - aldrig

Snusa - aldrig

Skada dig - inte så mkt, men när jag väl gör det blir det långvarit

Klä dig i svart - jo

Lita på folk - en del

Skada dig med flit - kanske

Drömma mardrömmar - händer, men kommer sälllan ihåg mina drömmar

Gå i skolan - ja

Gå i kyrkan - händer väl

Ljuga - nejdå

Vilja dö - inte dö

HAR DU...
För många vänner -
 kan man ha för många?

Förföjelsemani - nej

Någon annan psykisk sjukdom? - allmänt dum i huvudet bara

Skadat någon? - vet inte

Färgat håret - ja

Några piercnings - öronen

Några tatueringar - nej

Egen dator - ja

Gjort bort dig rejält - ja




ÄR DU...
Snäll -
försöker

Snygg - ser inte mig själv som det iaf, men insidan som räknas ju

Söt -
jag ser inte mig själv som det iaf, men insidan som räknas ju

Kort - ja

Klantig - ja


Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0