ny design.


Som ni ser är designen ändrad.
Tack till bästa syster för det. Kika in i hennes blogg, då blir hon glad. :)

Var och träffa en läkare idag.
Samma läkare som jag har träffat pga astman och allergin.
Skönt med ett ansikte man känner igen i alla fall.
Även om det kanske skulle ha varit bättre om jag hade fått en som var bättre på skador och sånt.
Han är ju "bara" barnläkare, så han kände inte på "knölen" i ljumsken.
Han kände inte på ljumskarana över huvud taget.
Men fick anti-inflammatoriska värktabletter utskrivna i alla fall. :D
Bara att hoppas att det hjälper nu då.
För annars vet jag inte vad jag ska göra...
Får väl spela på smärtstillande tills musklerna går av i så fall, så får jag operera.
Men vi får hoppas att det inte behöver gå så långt.

Kommentarer
Postat av: pojkvännen din! :)<3

ÅHH! :) halsbandet ;) :D Hoppas verkligen inte att det behöver gå så långt :O:O:O:O:O:O<3 Pussar, jag älskar dig! <3

2009-05-22 @ 21:41:11
Postat av: Josefine
http://mysticalme.blogg.se/

Hoppas det blir bra nu! Och deisgnen, jättefin!:D<3

2009-05-24 @ 19:01:10

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0