Sjukgymnast och bilder

Började skoldagen med att gå till extrasjöjden för att kolla om min sjöjdrapport blivit rättad.
Det var den. Jag stannade kvar och tänkte göra ett armband, men det blev nå sorts nyckelrings-grajs istället :p
Sen var det spanska, och jag gjorde mitt muntliga nationella prov. Gick sådär. Är jättesvårt att komma på något att prata om :o Läraren sa att det var bra, men inte mvg-kvalité.
Sen en kort svenska, sen blev det inga mer lektioner. Alla nior fick gå och titta på skollagsmatchen, och sen fick vi sluta. :) Men det är hemskt att kolla på. Jag hatar att bara sitta bredvid, och veta att det gör svinont bara man rör på sig typ. Men men, någon gång lär det väl bli bra med ljumskarna.
Var till sjukgymnasten sen, för att få ultraljudsbehandling. Hade ont efter förra gången, och har det nu också.
Sjukgymnasten konstaterade att det inte hade blivit bättre, och att det är rejält irriterat där. Hon hittade även en "knöl" i ljumsken. Ska till läkaren på fradag, för att förhoppningsvis få starka, anti-inflammatoriska värktabletter, och då ska han även känna på "knölen" och se vad det är förnågot. Troligtvis en muskelknut, spänd muskel.
Sen konfa. Kan nog bli rätt bra ändå, bara folk tar det seriöst. :p

Tänkte skicka iväg lite bilder till min bildlärare, MH. Pratade med han idag, och han sa visserligen att det skulle vara för sent att lämna in på tisdag, men eftersom det är sista dagen för kompletteringar idag, och dagen inte är slut än, tänkte jag skicka dem iaf. Man kan ju alltid prova ;p
Här är de iaf, och de uttryckar någon sorts känsla, i alla fall för mig. Ni får tolka själva :)




och bilderna är mina, så ingen tar dem!

Kommentarer
Postat av: frida
http://frippelito.blogg.se/

snygga ju. :)

2009-05-20 @ 22:21:35
Postat av: EMMA
http://eweman.blogg.se/

fräcka bilder :D

2009-05-22 @ 13:18:36
Postat av: EMMA
http://eweman.blogg.se/

japps jag har en systemkamera NIKON D40, jag älskar den så himla mycket:D

2009-05-22 @ 13:24:33
Postat av: EMMA
http://eweman.blogg.se/

Jaaa , :) har haft kameran i 1 år snart, och mycket bilder har de blivit minsann,

awww tack, jag kom faktist på de själv, först gör man en superkladdig kladdkaka, sen låter man den svalna, sen så tar man chokladglasyr uppe på:D

sjukt gott, men fan vad man mår dåligt efteråt, sjukt mäktig

2009-05-22 @ 13:28:17
Postat av: EMMA
http://eweman.blogg.se/

jag började för någon månad sedan, mende är inte föens nu jag börjat kolla runder :D

2009-05-22 @ 13:34:08

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0