Lista, 5/5

Tagit den här listan av Josefine :)

Jag heter Lina
Piercingar nä, bara hål i öronen :p
Tatueringar nej.. men skulle vilja
Längden på mig är 158.5 cm
Min skostorlek är 36/37
Min hårfärg nu är fejk, typ lite brun-rött?
Är jag kär, ja.det är jag :)
Önskar jag att jag bodde någon annanstans, hm.. om allt bra folk också flyttade dit (ni vet vilka ni är. förhoppningsvis.)
Tänker jag på självmord, nej...eller, tänker gör man väl. men jag tänker inte att jag vill det.
Andra tycker jag är attraktiv, näe
Shampot jag  använder är, olika,
Parfymen jag använder är...oftast Hugo Boss.
Det jag är rädd för är, döden, att bli gammal. okej, kanske löjligt. lixom, alla blir ju gamla, men lite läskigt känns det ju att typ inte komma ihåg ngt, inte kunna göra ngt osv. sen får jag panik näs jag ska doppa huvet under vattenytan. och när det är vågigt i vattnet också. känns som att jag ska nästan då, vilket nästan känns värre än att dö på riktigt eftersom man måste känna allt hemskt då. aja.
Gillar jag att tvätta, nä :p
Om jag gillar berg-och-dal bana, nej, det gör jag inte. eller, har väl aldrig riktigt provat x) men är nog inte den typen :p

Den senaste film jag hyrde var någon som jag inte minns :o
Den senaste film jag köpte, var det väldigt längesen jag köpte.
Den senaste låten jag lyssnade på var, Let The Flames Begin - Paramore
Den senaste låten jag har/hade på hjärnan är/var samma :)
Den senaste låten jag laddade ner var Cuz We Know What It's About! - Fakie For Nothing
Den senaste personen jag ringde var, mamma
Det senaste tv-program jag tittade på var något som jag inte minns x) tittar inte så mkt på tv...
Den senaste person jag tänkte på var...Sebbe :)<33

Min favorit mat är mycket, gillar det mesta faktiskt. :)
Min favorit låt är många, många. skulle ta alldeles för lång tid att skriva ner alla här :p men de flesta med Paramore, FFN, typ, nån Kent-låt, Sugarplum Fairy, osv. kmr antagligen att lägga in de förr eller senare som youtube-klipp.
Min favorit sak att göra är att spela volleyboll och fotboll. att träffa vänner, pojkvännen och släktingar. dessutom tycker jag väldigt mycket om att läsa - att gå in i andra världar, lämna det jobbiga för en stund.
Min favorit sport är såklart volleyboll och fotboll!
Min favorit dryck är vatten
Mina Favoritkläder är går oftast i jeans och tröja
Min favorit film är nog Eragon. trots att den är hyffsat mycket sämre än boken, är den nog ändå bäst. gillar genren, och handlingen såklart. den är lixom lite känslig och personlig, sådär. visserligen längtifrån boken, men kan ändå känna tårarna bränna :p klen jag är.
Min favorit bil....vet inte

Antalet gånger jag varit kär är 1, om man räknar riktigt kär.
Antalet gånger mitt hjärta brustit...jag vet inte...
Antalet gånger hjärtan brustit på grund av mig, jag vet inte.
Antalet gånger mitt namn varit med i tidningen haha, vet inte det heller
Antalet ärr jag har på kroppen är många, många.

Senaste boken jag läste var Brisingr som jag läste ut. nu läser jag krigarhjärta.
Den senaste personen jag fick ett mejl av iTunes.
Senaste personen jag fick ett brev av vet jag inte. får inte brev så ofta...
Senaste person jag fick ett sms från var Sebbe :) <3
Senaste gången jag åt middag tillsammans med familjen hela? i söndags.

Idag har jag varit i skolan (NP i matte :o ), träffat chiropraktorn, trökat framför datorn.
Om det är kul, nja...
Jag stiget oftast upp 06.40 typ...
Gillar jag att slåss, nej, men ibland, på boxningskudde :)
Ikväll ska jag äta, ducsha, sova.
Om jag är seriös, ja
Det jag är allergisk mot är pollen, pälsdjur, nötter och mandel.
Just nu har jag ont, i huvet, lite i ljumskarna,
Använder jag hårspray, ja
Om jag kan stå på händerna, nej
Min favoritserie är Primera División (A) annars är det väl...Hells Kitchen? Eller typ... nåt..

Salt eller socker....olika
Om jag gillar ketchup, ja.
Är jag glad nu...varken eller.
Var jag glad igår...ibland
Om jag känner någon som jobbar på sjukhus...tror inte det
Vad jag dansar till...är inget. dansar inte...
Stockholm är...sveriges huvudstad
Göteborg är sveriges andra största stad
Om jag kan sjunga...alla kan sjunga, men jag hör till dem som inte sjunger fint.
Det som är mert värt än guld är vännern, pojkvännen, familjen,
Spaghetti eller makaroner...spaghetti
Ett land jag vill besöka är...spanien (alla blir jätteförvånde. inte.)
Något som ska bli skoj vet inte, hoppas på att sommaren blir skoj iaf :)
Något jag spar till...inget  särskilt
Jag väntar på bättre tider?
Pålägg som gäller är ost
Dagens dryck lär väl bli vatten :p

Kommentarer
Postat av: pojkvän :)<3

"Gillar jag att slåss, nej, men ibland, på boxningskudde :)" hihi :D på naturen! ;) det gillar du :O



"Tatueringar nej.. men skulle vilja " det har du inte sagt :O ;)

2009-05-06 @ 15:04:49

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0