Blogg...

TV: brukar vara populär när man ligger däckad i feber, den har i alla fall varit det för mig denna veckan. Det tråkiga är, att efter morgonnyheterna är det mest skit. Men på tv4 är det något som heter "Efter tio". Kanske inte det roligaste man kan titta på, men jag var sjuk rätt vecka. Den här veckan har det varit blogg-tema. I måndags var Blondinbella och hennes kille där och pratade. Jag fick en annan uppfattning om Blondinbella, och har gett hennes blogg en chans. Den är faktiskt bra, bättre än man tror.
I tisdags pratade dom om blogghat, vilket även det var ganska intressant. Och i onsdags var det inte så mycket blogg, om jag miss rätt..? På torsdagen var Kenza och Foki där. Kissie skulle ha kommit, men dök inte upp. Även Kenza ändrade jag uppfattning om, men jag läser inte hennes blogg ändå. Igår var det heller inte så mycket blogg, men Marcus Birro var där en stund. "Jag bygger upp aggresioner mot dehär personerna, det är så man gör när man mår dåligt. Jag är nynykter och darrig. Det är dem det är fel på, inte mig." Läste han upp från sin...någonting, taget ur mitt minne, så reservation för liite fel. 
Han är grym. Ni måste hålla med?


Kommentarer
Postat av: LYKKE
http://pphoto.blogg.se/

SV: Vet inte! :)

Ville bara ha något nytt och annat och ett namn på bloggen. Då fick det blir det.

2009-11-15 @ 17:28:45

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0