Do You Know What I'm Seeing?

Jag försöker komm ikapp livet. Matte och fysik räknas "för fullt"... Försöker med det i alla fall. Tur att dom bara har repeterat på fysiken iaf! :o Annars hade det blivit lite jobbigt...

Idol igår. Calle är bäst! :D Dock delar inte alla min åsikt? Lika bra det. Vem vill vara som alla andra? :) Eddie åkte väl ut i alla fall? Han sjäng någon takida-låt, och syster blev lite småkär? ;) Pap och jag konstaderade att låten hade en dålig uppväxt. Visst, texten är säkert bra, men den har aldrig låtit bra? Och det är väl det man vill? Att musik ska låta bra. Aja, nu ska jag sluta klaga................ (fast det är lite småkul...(AAAAA) )
Calle och Mariette! (Y)

Trött på att vara sjuk nu.
Saknar min pojke...... <3

Kommentarer

Åhh Lina tack! Äntligen någon som förstår varför man inte orkar höra Curly Sue en gång tilL!:P



Krya på dig vännen, saknar dig...massor!



Kramar(L)(L)

2009-11-14 @ 20:39:40

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0