Eye Of The Storm

Sitter och försöker koncentrera mig på matten, men det går inge vidare. Ögonlocken är tunga, och det skulle vara bra skönt att lägga sig och sova... Funderar lite på morgondagen. Orkar jag vara med på volleybollen? I så fall borde jag och så vara med på idrotten, skulle se lite konstigt ut annars med tanke på att vi har idrott direkt efter. Vi skulle dansa, salsa eller något liknande, tror jag. x) Kankse inte är så bra för ljumskarna? Har ingen aning om hur man dansar salsa! Men vore hyffsat kul att titta i alla fall, och inte springa upp på gymmet. Hmmm... Vet inte hur jag ska göra... Om jag inte ska vara med så kan jag ju räkna matten på förmiddagen... Det visar sig. Har ju första biologilektionen också! Ska bli intressant att se hur Bohman lägger upp kursen, och hur höga målen är. Förhoppningsvis inte allt för höga...  Men det visar sig det också. Måste i alla fall komma ihåg att ta med datorn hem! Måste ju skriva på svenska-uppsatsen.... Och Karin berättade hur man skulle göra för att internet skulle fungera, så lär prova det också.  

Blir nog inget mer idag, så sov gott. :)

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0