Give 'Em Hell, Kid

My Chemical Romance klingar fint i öronen, för tillfället.
Nästan alla fysiktal är räknade, bara två kvar, emn funderar på att skita i dom och fråga min lärare imorgon så att jag förstår vad det är jag gör, istället för att titta på lösningsförslagen på internet. Det är ju alltid en fördel om man förstår. Kanske ska börja på spanskan nu? 10 meningar med preteritum, så får man det gjort. Spanska är ju ett ämne jag har chans att få bra betyg i, så lika bra att köra hårt på det.
Lucia-möta imorgon. Ska bestämmas låtar, och vilka som ska vara Lucia. Lucia är ganska mysigt, tycker jag. Vita kläder och levande ljus. Allra bäst gör det sig i kyrkan. Tyvärr ska vi bara gå på skolan och på mentalsjukhuset. Får gå och titta på klockarskolans, Sebbe skulle tydligen vara med, så jag har en bra anledning. :D
Tänkte försöka vara med på idrotten och volleybollen i morgon! Lite hosta kan väl inte skada?


Kommentarer
Postat av: Filip

Fy fan vad jag började garva när jag läste mentalsjukhuset. x) Enjoy your psycos xD

2009-11-23 @ 10:34:29

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0