Hallelujah

Helgen blev bra i alla fall. Gårdagen spenderades genom att familjen åkte till falun efter lunch, för att handla lite. Trevligt faktiskt, för jag var på shopping-humör för en gång skull. Kanske för att det inte var kupolen? Kupolen är ju ganska humörssänkande, om man säger så... Blev i alla fall två linnen, ett par leggings och en t-shirt. Orkar inte ta någon bild, så ni slipper det. Är ni nyfikna så får ni väl kolla på mig helt enkelt. :)
Väl klara i falun blev jag skjutad till Sebastian. Världens bästa pojke, ifall ni inte hade förstått det än. Trevligt var det. :)<3

Nu blir det plugg i alla fall. Fysik står på schemat. Och fysik har blivit roligt nu, för vi har kommit till de intressanta kapitlen. Kraft, för tillfället. Mycket roligare än hastigheter. Den här terminen gör vi klart kraft, sen blir det grupparbete och redovisning på "Mikrokosmos och makrokosmos", som egentligen är sista kapitlet, men vi kör det nu för det passar storleksmässigt och så behöver vi inte plugga till något prov. Matten är däremot inte lika kul. Tar bara massa tid, och man lär sig egentligen inte särskilt mycket. Nu ska jag sluta skriva och börja räkna.

Paramore! <3

Kommentarer

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0