Idioter

Sitter och lyssnar på Kent's nya skiva, Röd. Det låter som Kent = det låter bra. Har inte skaffat mig någon favorit än, men det kommer. För övrigt, så kanske jag ska kika på Kent, LIVE, i mars. Är inte hundra än, men det lutar åt det. :)

En sak jag glömde skriva om matchen igår, var att se Kaká i marängkläder. Det kändes inte direkt bra, om man säger så. De godas hjälte har gått över till den onda sidan. Okej, riktigt så allvarligt är det inte. Men Kaká var min favoritspelare, den jag beundrade mest, men han svek mig. Han skrev på för Real Madrid. Och som ni alla säkert vet vid det här laget, Club Atlético de Madrid är klubben i mitt hjärta och då tyvker man inte om brorsan f¨rån andra sidan staden. Nej, det gör man verkligen inte. Haha, svårt att förklara... Menmen, jag börjar vänja mig vid att Kaká är maräng numera. Men jag tycker fortfarande att han är en av världens bästa spelare, även om jag inte tycker om han längre.
Och btw, vad vore Real Madrid utan Casillas?

Lite fotbollsnörd är jag fortfarande :) Någon mer?

Kommentarer
Postat av: Filip

Fotboll, var det när man jagade bollar eller har fått det bakom bakfoten? (Ordvits förövrigt)

2009-11-09 @ 00:15:58
Postat av: Jubjo
http://jubjo.blogg.se/

Ska på KENT i februari!!!XD

Btw soyghurt äger! forever in my heart<3;)

2009-11-09 @ 17:05:29
Postat av: Anonym

Svar till Filip; Haha, du förstår inte riktigt va? ;)

Btw så tycker jag fortfarande att du borde skaffa dig en blogg där man kan svara på dina kommentarer.

2009-11-09 @ 19:06:15

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0