Källkritik

Har läst om rockmusik hela kvällen och eftermiddagen. Försöker jämföra sidorna jag har tittat på, om dom är trovärdiga, vad som är bra respektive dåligt, vilka sidan vänder sig till och liknande. Går sådär, men orkar inte mer nu så skriver förhoppningsvis klart den på lektionen imorgon. Annars blir det lite panik, men men. Man vänjer sig?
Vet inte hur helgen blir. Det visar sig. Blir väl lite plugg, som vanligt, i alla fall. Sen får vi se om det händer något mer. Saker och ting känns lite konstiga nu, vet inte vad jag ska säga. Är i alla fall nästan ikapp i skolan nu, alltid något. Ligger bara lite efter i matten, och har naturkunskapsuppgiften som ska göras. Ska räkna lite fysik till måndag, och läsa lite biologi till onsdag. Och spanska-läxa har jag, som vanligt. Och jag och Cecilia skulle få extrauppgifter, eftersom vi ligger på MVG-nivå... Måste börja prata mer också, men det kan väl inte vara så svårt? Vi är ju bara 6-7 stycken som läser spanska 3 så... Aja, blev mest värdelös snack nu. En tråkig sak jag kan dela med mig av, bara för att klaga lite, är att spotify inte funkar på den här datorn... Inte hemma i alla fall. Får väl prova i skolan imorgon, annars får jag prata med IT-snubben eller någon. För vad är ett liv utan musik?
Applåder till er som orkade läsa allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att fortsätta kämpa! :) Ett liv utan musik är en himmel utan stjärnor eller en julafton utan gran :(

2009-11-20 @ 09:34:22

Skriv något roligt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0